MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 25 mars 2013

Stadsbibilioteket!

Vad ska man göra för att roa barnen?

I torsdags var de lediga från dagis, vädret var inte så kul så vi beslutade oss för att köra och göra ett besök på stadsbiblioteket i Halmstad.

När man får barn och har det på BVC i Halmstads kommun så får man en bok från biblioteket, så jag tänkte passa på och slå två flugor i en smäll.

Har sett en arbetskamrat som är där mycket med sina barn så tänkte att det kan vara värt att prova.

Barnen målade, lekte i fiskdammen, läste sagor och spelade dator.

Thea trivdes bra i stora fåtöljen där hon läste saga för mig och Alma.


Fiskdammen var VÄLDIGT populär!


Vi var där vid tio tiden och när klockan närmade sig halv tolv så gick vi och fikade på cafét som fanns på biblioteket.
Herre gud så dyrt det var!

Jag trodde det skulle vara lite billigare på ett bibliotek, men det var det inte,
Ingen bra mat för barnen fanns heller, mer än pannkakor så det fick det bli.

Hade vädret varit bättre, Alma varit lite större och risken för RS-virus inte varit så stor, så hae det varit MYCKET billigare att gå ner på stan och äta.

Men nu har vi provat och nästa gång får det bli stan i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar