MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 25 mars 2013

Blöjfri!

Den mellersta dottern har bestämt sig för att sluta med blöja!

I söndags gjorde hon det, helt själv.
Hon får ha den på natten fortfarande, men oftast är den torr när hon vaknar men, jag tror inte hon skulle vakna om hon var kissig.

Känner att just nu orkar jag inte gå upp och renbädda om nätterna när lillhönan ligger och äter halva natten.
Så vi kör med blöja då tills Jon protesterar skälv.

Visst det händer ju olyckor men det måste det få göra, hon har till och med klarat sig utan på dagis.

Oftast kommer det bara en droppe i trosan och sen kniper hon och håller sig tills hon kommer till toan.

Men i dag knep hon inte, det är väl ok att det händer.
Ända problemet var att hon var inne i en av våra garderober och där är hela golvet fullt med deras, pennor, kritor, vattenfärg, papper, målarböcker och lersaker!!!

Underbart!!!
1, 2, 3, ......... 100!!!!

Man ska ju inte skälla men ibland får man kämpa för att låta bli!!

Det kunde ju inte ske på typ köksgolvet där man bara kan moppa upp det.
Nä då, gör det så besvärligt sim möjligt!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar