MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 11 mars 2013

Dax igen!

I dag var det dax igen, ett besök på amningsmottagningen igen!

Ringde dit i går, för det är fortfarande inte bra, den brännande känslan jag hade innan är borta. Men de är otroligt ömma, och såren vill inte läka, har fått ett nytt sår på andra bröstet också.
Det blöder och gör fruktansvärt ont när hon äter.

Så jag fick komma i dag.

De kallade på en läkare som kom.

Tydligen är den förbannade svampen inte borta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Så nu blev det ytterliggare en vecka med tabletterna mot svampen jag redan ätit en vecka och sen fick jag utskrivet en salva jag ska smörja två gånger om dagen, som innehöll kortison och antibiotika.

Sen måste jag lufta och helst inte använda amningsinlägg alls.

De rådde mig att köpa ett sorts nät som luftar bröstvårtorna så det gjorde jag på vägen hem.

Sen skulle jag höra av mig i slutet av veckan innan tabletterna är slut nästa gång om det inte är bra.

Hoppas nu det hjälper och det är snabbt.

Fan!

Hade det inte varit för den förbannade allergin så hade jag skitit i detta.
För att plåga sig så tårarna rinner varje gång hon ska äta är mindre kul så nu vill vi ha snabb effekt.

Håll nu tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar