MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 6 mars 2013

Jag ska!

Jag ska försöka komma igång med promenaderna men ibland tar det emot!

Skulle varit ute i går men fick vänta på att amningsmott skulle ringa upp och sen skulle jag ringa banken.
Sen vaknade lilla hjärtat och då var det kört.
Hon är inte så intresserad av att ligga vaken nästan en timme i vagnen, så det blev inget.

I dag däremot, var och lämnade barnen på dagis, hem, i med henne i vagnen och iväg.

Det måste ske direkt efter jag lämnat dem om det ska bli, det är då hon sover.
Sen vet man aldrig när nästa tupplur blir.

Jag var egentligen för trött i dag, efter en natt med inte så mycket sömn.
(Att man inte lär sig att jag inte kan äta lök, varför inte slänga i lite vitlök också för att göra det riktigt jobbigt)
Men det var bara att ge sig iväg.

Man blir ju lite piggare när man motionerar lite och att solen sken gör ju inte det hela sämre.

I dag var det härligt på förmiddagen, hade 19+ på altanen.
I sol och lä, härligt.

Nu är det nära innan det är vår på riktigt.

Fin utsikt har jag på mina promenader också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar