MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 3 juni 2013

Pirater och skatter!

I går var det tid för den äldsta dottern att ha sitt första barnkalas.

Kl 13 invaderades trädgården av 13 st små barn. 

Vi hade bestämt att de skulle vara ute eftersom vi inte bor så stort och de var ju så många barn.

Hade hoppats på sol och värme, men dagen bjöds på moln, blåst och 14 grader.

Så på fm fick alla föräldrar ett sms där vi meddelade att vi skulle vara ute så att alla barnen fick jackor med sig.

Vi hade dukat på golvet i lusthuset, med blåa filtar som representerade hav, temat var pirater.

Alla barn fick var sin pirat hatt och lapp för ögat när det kom.

Det bjöds på lek, glass, kakor, saft och det hela avslutades med skattjakt i skogen där skatten fanns och kistan var fylld av godis.

Det verkar som om alla hade kul, fast vissa ville vara inne och leka men det är lite svårt när det är så många barn.

De som led mest av blåsten och kylan var nog vi vuxna tror jag, barnen verkar ju inte bry sig.

Dottern var nöjd och trött efter alla barnen åkt hem.

Jag hoppas att alla barnen var nöjda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar