MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 3 juni 2013

Liten busig filur!

Hon växer så det knakar den lilla älskade hönan!
4,5 månader gammal har hon blivit.

Hon skrattar hjärtligt när vi busar med henne.
Hon tycker de stora barnen är spännande att titta på, de leker med henne och hon gillar det.

Hon har börjat sitta i sin barnstol, det tycker hon är toppen, hon kommer upp lite och får lite utsikt.
Där kan hon sitta en bra stund och greja med sina saker, hon har fortfarande lite svårt att få tag i saker själv men när hon väl lyckas blir hon glad.

Hon river även ner allt hon har på sin bricka, då tittar hon på mig precis som om du tar väl upp det igen mamma!?

Hon är nästan alltid glad.

Just nu är hon sjuk så då får man lov att vara lite gnällig!
En hosta som man hör hur ont det gör när hon hostar, hon blir så ledsen varje gång.
Slemmig så man kan tro att hon har rökt i 50 år, men inte förkyld.
Hoppas hon slipper hostan snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar