MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 26 juni 2013

Nimis

I går begav vi oss iväg på en utflykt.
Mot Möller och kullen.
Målet var Nimis.
Jag har aldrig varit där så jag tänkte det kunde vara kul.

Läste på lite innan och det stod att det inte var för små barn, de skulle helst vara runt sju år och man kunde inte ha barnvagn med sig.

Så vi tog lillhönan i bärselen och begav oss.

Över stock och sten, det började lite mjukt och fint med en skogstid sen kom det lite rötter och sten.
Sen började det, herre Gud!
Rena bergsklättringen!
Inte så lätt att klättra i vanliga fall, man är ju inte så smidig och ännu värre är det ju med lillan i bärselen.

När vi väl kom fram så stannade jag och lillan utanför.
Kändes lite obehagligt att gå in och ha henne på magen utan att se ordentligt så vi satte oss på en sten och njöt av utsikten medan de andra gick in.

Ett bra träningspass blev det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar