MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 3 juli 2013

Öppna förskolan!

För att roa barnen lite denna veckan, när maken jobbar och vädret inte är toppen, så har vi varit ett par vänder på öppna förskolan i Laholm.

Den lilla älskar det, skrattar och hoppar omkring när det är sångstund.

Men sova där ska hon inte.
Så hon är super trött när vi kör där ifrån.

Hinner nästan inte få in henne i bilen innan hon somnar.

I dag såg hon ut såhär när vi åkte hem.

Har börjat med smakportioner av gröt, hållet på sen onsdagen innan midsommar.

Men i går fick hon kläm på det, gjorde 1/4 portion på morgonen och lika mycket på kvällen och det åt hon upp.

Hon åt även 1/4 portion i dag på förmiddagen.

Vågar inte ge henne för mycket för jag är rädd att hon ska få ont i magen.

Hade lite magknip i helgen men i går lossnade det ;)

Får väl ge lite fruktpure på toppen snart, katrinplommon tänkte jag så att hon inte blir förstoppad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar