MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 12 juli 2013

Begravning!

Vi har lämnat maken på flygplatsen.
Han åker till Stockholm över helgen.
Han ska på konsert i morgon.

När vi gick från flygplatsen så brast det för äldsta dottern.
Jag trodde först att hon var ledsen för att hennes pappa skulle iväg.
Tills hon fick fram att det var Diesel (katten) hon var ledsen över.

Hon var riktigt ledsen man försöker ju trösta men det finns ju inte så mycket att säga.

Jag frågade om hon ville att vi skulle köpa en blomma och sätta där han ligger och det ville hon.

Sagt och gjort, vi handlade och när vi kom hem fixade jag en gravsten. Sen hade vi en liten begravning.

Hon pratade så fint till diesel!

Nu har hon ett litet ställe att gå till när hon behöver.

Visst blev det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar