MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 30 juli 2013

BLÄ!!!!

I helgen skulle barnen fylla sina vattenkannor med vatten i badrummet.
Då hör vi mellandottern säga: 
-Iii, blä!!! En spindel!!

Maken säger, typiskt dig, att överföra din spindelfobi på barnen, bra gjort!!
(Jag har ju en spindelfobi, som i och för sig blivit mycket bättre, jag försöker kontrollera mig när barnen är runt mig)

Maken går dit kastar ut vatten kannan och säger Fy F*N!
Kom och kolla!!!
Ropar han till mig.

Den var så sjukt stor så jag har aldrig sett något liknande, den var säkert 10 cm mellan benen!
Jag lovar hade de släppt ut den inne och maken inte varit hemma så hade jag nog dött!!!
Denna får faktiskt vem som helst bli rädd för!

Så det var inte jag som skrämt upp henne utan hon blev rädd för att den var så stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar