MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 5 juli 2013

Torsdag i Laholm

I går efter vi ätit middag.
Den äldsta dottern hade önskat maten, kycklingklubba, kokt potatis och brunsås.
Vi bestämde oss för att åka till Laholm.
Där finns något som heter Torsdagskväll i Centrum eller något ditåt.
Det är något de har på sommaren, jag har dock aldrig varit där.
Jag besöker aldrig Laholm om jag inte har ett ärende dit.

Men i går var det så fint väder så vi åkte dit.
Där fans musik, brandkåren var där med sin brandbil, hoppborg, hästridning mm
Det var trevligt.

Barnen var trötta, den lilla sov i vagnen, vi tycke att de två stora kunde gå så vi tog inte med extra stolen till vagnen.
Men mellan dottern var trött och alldeles simmig i ögonen.
Hon somnade direkt när hon kom in i bilen.

När vi kom hem och jag bäddade ner henne så tyckte jag hon kändes varm.
Tempen visade 38,6.
Hoppsan, inte konstigt att hon såg simmig ut i ögonen.

Under natten har hon haft 39 grader, men hon är pigg nu på morgonen.
Har inte tagit tempen, men vi håller oss hemma i dag.
Äldsta dottern börjar bli lite hostig hör jag.
Hoppas det inte blir mer nu när det vankas semester för maken nästa vecka.

Inte för att vi ska något särskilt men lite dagsturer hade vi ju tänkt att ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar