MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 30 juli 2013

Pettson och Findus och bilar!

En liten glad fis väntar på Findus och Pettson.
Vi begav oss dit på makens sista semestervecka, jag brukar få åka dit själv med barnen, men i år lyckades maken följa med, det blev premiär för honom.
Vi lyckades även pricka in fint väder, jag har aldrig lyckats vara där utan att det regnar, men någon gång ska vara den första.
Findus i egen hög person, vi han ju även med att prata med Findus innan föreställningen.
Den som spelar Findus är nämligen gift med min kusin, men barnen var inte med när vi pratade med henne, de har inte förstått ännu att det är en människa där bakom. Jag tänker inte avslöja det heller.

Makens sista helg på semestern var det bilutställning på Brottet i Halmstad, så vi begav oss dit.
Måste ha varit en av årets varmast dagar.
Phu!
Helt sjukt varm och där inne blåste inget alls, det var som en håla och där stod det alldeles still.
Jag har lite svårt att klara av värmen, har nog alltid tyckt det var jobbigt. 
Förutom när jag kan bada, men då doppar jag mig var 5:e minut för att stå ut.
Jag älskar ju sommaren ändå men det måste blåsa lite eller vara skugga när man är iväg och påklädd. 

Många fina bilar var där.
Inte ofta jag bjuder på bilder på mig själv men här kommer en.


AKTA så du inte trillar i.
Man fick ju inte gå där sa vi ju.
Det är inte lönt för det är ingen som lyssnar, som tur var så trillade hon inte i, för då hade maken fått springa fort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar