MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 30 juli 2013

High Chaparall!

High Chaparall prickade vi in samtidigt som alla andra verkade det som. 
Vi var där 10,30, de öppnade 10 och det var fortfarande kö in. 
Efter lite humörsvängningar så kom vi äntligen in, vädret var perfekt, lagom varmt och lite vind.
Vi han med att åka tåg, vi blev rånade, barnen hade hörselkåpor på sig så det blev inte så rädda.
Lokvärden skojade med äldsta dottern och lyfte upp henne och skulle kasta ut henne genom fönstret, men hon skrattade mest men blev nog lite rädd att han menade allvar.
Zoro var den nya attraktionen för i år, jag viskade till maken och sa:
-Tror du det är Antonio Banderas som spelar honom?
Haha!


Men en trevlig dag blev det (när vi väl hittade dig) där är ju inte så bra skyltat. 
Och GPS på mobilen ledde oss helt fel, men till slut kom vi fram. 
Man tar ju det som det är, är ju inte så fräscht precis men man köper det där.
Den äldsta dottern hade ju fått en inbjudan på posten också, att de behövde hennes hjälp att fånga banditer, så hon kom in gratis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar