MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 30 juli 2013

Uppdatering!

Långt om länge har jag tömt kameran, så jag tänkte uppdatera er lite med bilder från sommaren.
Vi börjar med dotterns pirat kalas.
Allt var i pirat mönster, men vi körde det lite snällt så det blev mycket rosa.

En och annan elak pirat fanns dock på plats.

Vad är pirat kalas utan skattkarta?
Alla barnen fick vars en.

I slutet av skattkartan fanns skatten, då måste man ju ha en skattkista.

I skattkistan fanns ju så klart skatten.
Alla barnen gav sig ut på skattjakt med hjälp av maken, ut i skogen gick de.
Till slut fann de skatten och alla barnen blev nöjda, utom vår dotter för hon blev sur för att det inte var hon som hittade skatten.

Men så är det ju.
Kul hade de i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar