MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 5 juni 2013

Nu blir det reklam!

Och nu blir det reklam!!
Har ni provat dessa?!
Baby Foot

Man stoppar fötterna i två plastpåsar fyllda med någon sorts gelé.
Sen har man de på i två timmar, tar av, sköljer fötterna och två veckor senare ömsar man all den döda huden på fötterna.

Fötterna blir verkligen baby mjuka.
Helt sjukt!
Jag som alltid tyckt att jag haft äckliga fötter och fått fila stup i kvarten, slipper nu det.

Har provat detta en gång innan och de blev så fina.

Rätt dyra dock men det är det värt.
Hittade samma till nästan halva priset på Gekås.

Så nu sitter jag här i soffa och vilar fötterna.
Brukar ta en socka utanpå plastpåsarna annars känns det som om de ska trilla av.

Det står att de innehåller 17 olika sorters naturliga extrakter som har hög återfuktande verkan.

Ni ska få se sen så fina de blir.

Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar