MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 8 oktober 2014

Alma

Ja, med Alma händer det inte mycket.
Man ringer och tjatar och håller på men det händer liksom inget.

Sist jag pratade med dietisten blev jag lovat ett besök i Oktober månad, så vi får väl se om det kommer någon tid snart.

Läkaren har jag inte hört något ifrån, när jag pratade med sekreteraren på barn sist så sa hon att det var uppskrivet att vi skulle få en tid v 48.
Så vi får väl se hur det går.

Man blir trött och ger liksom upp, när man ska behöva tjata så hela tiden.

Var hon min Dr på VC i ett annat ärende men vi pratade även om detta eftersom det tynger mig mycket.
Han sa en sak som var så rätt:
-Du vet ju hur det är, för dem är 2 månader inte så långt tid, det händer inte mycket på två månader tycker dem. Men för dig som mamma är det en hel evighet när man går och oroar sig hela tiden.

Så är det ju verkligen och jag förstår ju också att de har fler barn än mitt, men jag tycker det är lättare att få ett besked.

Men vi gick i alla fall in i hennes journal och läste, om vi tolkade det rätt så är det beviljat att det ska skrivas en remiss till Göteborg, det var ju det jag har velat hela tiden.

Så vi får väl se hur det går.

Hon svälter ju inte ihjäl och hon utvecklas mentalt som hon ska så jag får väl försöka lugna mig lite.

Men vi har i alla fall fått ett återbesök till Logopeden i November det är ju alltid något.

Kanske dyker dietisten upp då, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar