MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 10 oktober 2014

Solens strålar gav mig energi!

I måndags blev det vab för lilla Alma som hade höstblåsor, något sorts virus som går på dagis. 
Det positiva är att de blir immuna efter man haft det.
Som tur var så fick hon inga blåsor i munnen, man brukar tydligen få de. Men hon kunde ju fortsätta äta det lilla hon gör, det var ju bra.

Men det har ju varit strålande väder i veckan, utom då i tisdags när det regnade under min löptur.
Solens varma strålar gav mig lite extra energi, så äntligen fick jag gjort nya mössor till Alma, de som hon hade innan började bli för små.


Fem st ny fina Lattemamma mössor blev gjorda, många gillar dem.
Jag fick faktiskt frågan om jag kunde göra till några andra små barn och visst gör jag det!

Snart ser ni kanske små barn gå omkring i stan med en Lattemamma mössa på huvudet.

Jag gör även vuxenstorlek om någon är sugen.

I alla fall, 7 nya mössor ska jag göra på beställning.
I dag gick jag in och beställde nytt tyg. Ska bli spännande när de kommer.
Kanske lägger upp bilder här på de nya tygerna och de tygerna jag har kvar om någon annan vill ha en mössa från Lattemamman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar