MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 16 oktober 2014

Tyg!

Ja, nio mössor är levererade.
Hoppas alla blir nöjda och att de passar.
Lite nervöst när man syr till andra.

De nya tygen väntar jag ännu på men borde komma i dag eller i morgon.
Jag har även fått frågan om jag syr till vuxna, med lite mer "vuxet" tyg.

Visst gör jag det, så i dag gick jag in och beställde lite mer "vuxet" tyg. Så får vi hålla tummarna att något av dem faller de som önskar i smaken.

Gällande den lilla hönan så händer det inte något alls.
Man blir frustrerad när man väger henne hemma och ser att det inte händer något alls.

I dag ringde jag BVC om tid för vägning, så nästa onsdag ska vi se vad hon väger.

Försökte få tag på dietisten i går, men hon var på utbildning och åter på måndag!!!

Från Dr har vi inte heller hört något alls.

Tänker lite att om hon inte gått upp i vikt, så ser logopeden det tills vi ska dit den 5:e November så då kanske hon kan se till att det händer något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar