MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 14 mars 2010

Liten valp!

Dottern har varit sjuk sedan i fredags natt med feber och förkyld.
I dag hade hon fortfarande feber och snoret det rann, men hon var rastlös och tjatade om Dagis hela dagen.
Efter lunch bestämde vi att vi skulle åka till farfar (svärfar) och farmor Yvonne, de har skaffat en ny hundvalp.
Dottern är inte så van vid hundar och tycker att det är läskigt med valpar, de är ju nästan lika stora som hon.
Och så bar det iväg ut på landet i Falkenberg.
Den lilla söta valpen heter Ossy.
Han var så söt och snäll.
Trött var han så han var rätt lugn, sov en del. Men efter en stund fick han lite fart och ville leka med denna lilla människa som rör sig roligt och är lika stor som honom själv.
Det uppskattades inte, men då blev det ju ännu roligare, så när hon sprang och fäktade med armarna så sprang han efter.
Han ville nog ta sig en liten smakbit, hon ser ju god ut.


OSSY!
Efter ett par timmar var det dax att åka hem, då var dottern energi slut.
Ja har man nästan 39 grader så varar ju inte energin hela dagen.
Hon somnade i bilen hem. när vi kom hem var det bara lite mat och sen upp i sängen för henne.
Hoppas bara hon sover i natt för det har hon inte gjort sedan i fredags.
Hade man själv haft 39 graders feber så hade jag inte rört mig många steg från sängen, det skulle vara en förflyttning till soffan i så fall.
Det är konstigt att de har så mycket ork.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar