MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 14 mars 2010

Varför lattemamma?

Ja många tänker nog, undra vad hon menar med lattemamma???
Jo när jag gick hemma med min dotter, var jag ofta på öppna förskolan.
Vi var 7 mammor som blev väldigt tajta, en dag kläckte jag ur mig.
Ska inte vi lattemammor ta och träffas snart, eller något liknande, sen var det ordet ett faktum.
Vi började kalla oss för lattemammorna.
Jag hade även en annan kompis som en gång skrev på facebook
-Livet som lattemamma är inte bara lätt det är även en dans på rosor.
Det skrev hon bara för att reta alla.
Vad är då en lattemamma?
Jo det är en mamma som är hemma med sina barn och träffar kompisar och dricker kaffe.

Förra sommaren hade vi möhippa för en av lattemammorn och då hade vi alla rosa T-tröjor på oss med stor text på ryggen där det stod LATTEMAMMA!

Snart börjar mitt liv som lattemamma igen, det ska bli spännande och se hur det är denna gången, med två lattebarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar