MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 18 oktober 2010

Hälsa på släkten!

I går bar det iväg till makens farmor i Falkenberg.
Hon har ju inte fått se den lilla så det var väl på tiden.
Hon sa att besöket var dagens höjdpunkt.
Hon blev väldigt glad när vi kom och hälsade på.
Vi försökte få ett kort med hon, maken och båda barnen men den stora vägrade vara med.
Så ni får hålla till godo med de andra tre.





Det har varit ett underbart höstväder.
Kallt men solsken och underbart friskt ute.
Spindlarna verkar trivas i vår häck nu när där inte är några löv.



I lördags var det ju storstäd på dagis, det gick bra.
Vi jobbade på bra och fick mycket gjort innan vi gick hem.
Andra jobbade mindre och gick mest runt och minglade.

Jag försöker sluta reta mig på alla som inte vill göra något.
Jag tänker att jag städar för dotterns skull och inte för någon annans.
Det går lättare då.
Vi har vanligt helgstäd nästa helg.
Känns bra att få det efter ett storstäd.
Det lär ju inte vara så skitigt då.


Verkan var lugn.
Ja, jag kan ju avslöja att jag börjat på viktväktarna.
Skrev in mig för 3 veckor sen och har gått ner 3,6 kg.
Det är ju bra för tre veckor tycker jag.

Jag kämpar.
Tränar och äter som jag ska.
Jag har inte fuskat en enda gång på 3 veckor.
Jag har till och med haft folk på fika här hemma och bjudit på kanelbullar men själv tog jag ingen.

Man får väl säga att jag är både stolt och imponerad av mig själv.
Vi får väl se hur snabbt resten av kilona går.

Nu vrålar barnen och det är tid för lunch.
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar