MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 18 oktober 2010

Smidigheten själv, eller???????

Jag går på Box om onsdagar med en liten Emmy.
Ja hon är ju inte liten så utan hon är ung och inte lika lång och tung som jag.
Men stark det är hon.

Blabla i alla fall.
För två veckor sen när vi var där och tränade detta stenhårda pass, (man är som en gelé gubbe när man går där ifrån) så skulle det göras en hoppspark.
Ja man behövde inte hoppa det fanns ett alternativ.

Där stod vi och sparkade och sparkade.
När instruktören kommer fram till mig och säger att jag ska göra en hoppspark.
Tänker för mig själv att ja det kan väl inte vara så svårt.
Sagt och gjort.

Hopp!!!!!!!!!!!!
Och brak, meningen är ju att man ska landa på fötterna igen men det gjorde ju inte jag så klart utan jag landar med ett brak på rumpan!

Haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man blir ju lite förvånad själv, sen tittar man sig omkring så att ingen annan har sett det (de hade de inte de var som tur var fullt upptagna med att sparka själv) sen reser man sig lite snabbt.
Ja jag tittade på Emmy och vi skrattade.

Man är ju inte så jävla smidig precis, man känner sig som en elefant!

Jag kan bara tillägga att jag var lite öm i skinkorna dagen efter.

Haha! Bra gjort Veronica, IDIOT!!!!!!!!!!

Så nu blir det inga fler hoppsparkar för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar