MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 4 oktober 2010

Total avslappning!

Huset ser ut som ett bomnedslag och damtussarna är stora som råttor!

Men i lördags tog jag barnen och flydde fältet, orkar inte se det.

Vi åkte och hälsade på min fd svägerska och hennes son som är jämngammal med min stora.
De lekte bra och det bar trevligt som vanligt att hälsa på.
Synd bara att det inte blir så ofta.
Vi har ju 8 mil enkel resa till varandra så det kräver lite planering.

När jag körde hem så ringde jag maken och frågade vad han gjorde, kollar på TV fick jag till svar.

Kommer hem och någon stans i min hjärna hade jag trott att om man var ensam hemma i mer än 5 timmar och inte har något annat än att kolla på TV så kanske man kunde ha dammsuget

Men det visar sig att män inte tänker så utan huset såg ut precis som det gjorde när jag körde.

Maken undrade varför jag var sur på kvällen.
Jag svarade inte på frågan.

Jag önskar också att jag skulle får 5 timmar helt ensam i huset och bara kunna lägga mig på soffan och kunna titta på TV i lugna och ro.

Men om detta skulle hända (vilket det inte kommer att göra) så har jag ju 1000 saker att göra medan jag är själv. Damsuga, damma, tvätta plocka undan tvätten ...........................................

Detta bevisar bara att män är från en annan planet än vi.

1 kommentar:

  1. Visst är det typiskt män!! Har en som skulle gjort lika dant själv... vad fasiken ser dem inte skiten!!!!!eller tvätten eller alla leksaker som ligger överallt.
    GRRRRRR

    Kram på dig/ Johanna L

    SvaraRadera