MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 18 oktober 2010

Vad var det?

Ja den stora dottern är för rolig.
Hon blev 2 i Maj.
Men har fortfarande blöja alltid.
Hon har inte riktigt fattat det med att man kan känna när man är kissnödig.
Har hon ingen blöja blir hon väldigt förvånad om hon kissar.
Då kan det bli så här.

Hon kissar på golvet och säger:
-Vad var det?????????????????? och ser väldigt förvånad ut.

I dag passade hon på att duscha när den lilla sov.
Hon sätter sig på huk och säger:
-Ttssssssssss, jag kissar!

Haha, hon är för söt, ja ni fattar väl själva att det inte kom något kiss.

Så har vi det i bland.
Jaja det kommer väl en dag när hon inser att man kan styra det där.
Pottan står framme och väntar på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar