MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 9 oktober 2010

Rasande tempo!

Tiden rusar iväg i ett tempo så man knappt hinner med.
Den lilla är 4 1/2 månad och tänderna börjar komma så hon dreglar (som vi säger i Skåne) hela tiden.
Haklappen får vara på jämt annars blir hon helt våt på bröstet.

Ja hon växer den stora är ju då 2 år och 4 månader.
Huga vad tiden går fort.
Ibland känns det som livet går på snabbspol och en vacker dag kommer man att vakna och då är man pensionär och barnen har
flyttat hemifrån och sen är livet slut!

Det man lär sig är att man måste ta vara på varje dag.

Gud vad fint det lät.

Jag väntar fortfarande på en remiss för min operation av mitt finger, då hoppas jag att jag får svar på vad det är.

I vecka har jag också gått med i en klubb som heter Smaka Choklad.


Då får man hem lyxig choklad en gång i månaden för en mindre summa.
Mmm och jag som inte ska äta någon choklad.

Försöker ju bli av med mina sista graviditets kilo från båda graviditeterna
Än går det bra och jag håller mig ifrån sötsakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar