MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 22 februari 2011

Helg!

Ja nu har det varit helg igen, och den har som vanligt gått i en rasande fart.
I fredags var jag och städade på förskolan och fritids.
Tycker det är lite läskigt att gå där ensam när det är mörkt men men nu är det gjort för denna gången.

I söndags var det tid för babysim, maken skulle ta det denna helgen också.
Så han begav sig, en timme senare kommer han och då ser jag på klockan att passet precis skulle varit slut så något måste ha hänt.
Bara hon inte blivit sjuk tänker jag.
Men det visar sig att där inte fanns några parkeringar så det blev inget bad för den lilla.

Den stora ville inte åka alls, hon sa:
-Jag vill inte göra som fröken säger.
Nä då kan man ju inte åka heller.

Så det blev att stoppa båda barnen i badkaret i stället.

Nästa vecka är det sportlov och inget bad sen får vi väl se hur det går.

Den lilla ska fortsätta en termin till men det stora ska bara gå denna terminen ut för hon tycker inte det är kul.
Hon vill ju bara hoppa från kanten.

Och det känns som om 550 kr är lite mycket för att bara göra det så vi får nog gå och bada med henne istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar