MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 24 februari 2011

Två små ögon!

Här hemma går det undan, den lilla kryper och skuttar fram på rumpan allt beroende på underlaget.

Men fort går det och med en dotter som nästan är tre så hinner man inte ha stenkoll på den lilla hela tiden.

Men grinden upp i trappan är uppe igen, men i går fann jag henne ätande på en garderobs blomma.
In på giftinformationen, visst den var giftig som alla andra växter är men hon verkade inte ha fått i sig så mycket för det hände inget som tur var.
Den smakade kanske inte så gott.

Hon har ställt sig upp två gånger innan, genom att krypa upp mot den stora dotterns lilla fåtölj och sen ta tag i armstöden.

Det är så sött!

I dag på morgonen satt jag och den stora i soffan och tittade på film, den lilla satt på golvet och lekte, så ser man två små händer på soffbordet och sen två små glimmande ögon på andra sidan.
Det riktigt lyste i ögonen, hon tänkte kanske tjoho jag klarade det och där satt ju de andra.
Haha!

Hon tappade dock taget efter en stund, hon har inte riktigt fattat att man måste hålla i sig för att bli stående.
Så nu får allt på armlängds avstånd plockas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar