MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 17 februari 2011

Tupperware!

Jag gillar Tupperware!
Visst är det dyrt men det finns en del saker som faktiskt är riktigt bra.

Jag har en del saker, ja inte jätte mycket, men en del burkar, nån ugnsform och lite barnsaker.

Sen har jag dessa barnmuggar, de är helt värdelösa!

Jävla skit rent ut sagt!!!

Pipen på muggen håller inte, jag tror jag har bytt de 6 gånger.
Fick tillbaka de senast i dag.

Jag tycker ju att man borde få pengarna tillbaka eftersom de inte håller vad de lovar, men icke!!!

Man får ju byta hur många gånger som helst men ändå, så kan man ju inte hålla på.

Jaja, snart är den lilla så stor att hon kan dricka ur glas i stället.
Så vad ni än gör så köp de aldrig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar