MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 7 februari 2011

Mina, dina och våra!!

Det är en sak som jag stör mig på!

Personer som har barn som sen skiljer sig.... ja inte det alltså ni får fortsätta läsa.
Sen träffar de en annan och ev får barn ihop med den nya.

Ja det är inget fel i det.

Problemet är när man sen gör skillnad på mina, dina och våra barn och det är framför de ändra barnen.
Om man nu tvunget måste göra skillnad på barnen så får man göra det jävligt snyggt, om man tex tvunget måste köpa en present som kostar säg 1000 kr mer än vad de andra fått för så behöver man ju inte ge den presenten när de andra "syskonen" ser på.

Man behöver inte heller berätta att den har fått de och vi gjorde detta för den, bla bla bla.

Ja det stör mig helt enkelt!
Om man nu lever ett sånt liv så får man se till att behandla alla barnen lika för de kan inte hjälpa att ni skilt er.

Ville bara säga det.

1 kommentar: