MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 13 februari 2011

Varför ligga när jag kan sitta?

Ja nu börjar det, den lilla har börjat röra sig ordentligt.

Tar sig fram både krypande och i en rolig sitt, studs ställning.

Men hon tar sig också från liggande och upp i sittande.
Och detta ska vi såklart öva på när vi ska sova.
Jag lägger henne och hon sätter sig.

Det har liksom ingen betydelse hur trött hon är, hon gnuggar huvudet mot kudde och gnider sig i ögonen och man tänker att nu ska hon sova, men icke, upp i sittande sen sitter hon där och kliar sig i ögonen tills man lägger henne igen.
För visst kan hon lägga sig men hon lägger sig genom att slänga sig bakåt men i sängen är det täcket som tar emot så hon kommer ju inte bakåt.

Jaja man vet ju att det går över och det är ju samtidigt kul att det går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar