MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 15 mars 2012

Familje mys!

I dag har vi haft familje mys!
Jag hade ledig dag från jobbet och maken hade lagt föräldrar ledigt.

Vi började att vi drog oss lite och gick upp typ 07,50.

Blev frukost och sen begav vi oss mot badhuset i Laholm.
Där mötte vi upp goda vänner.
Blev ett par timmars bad, sen var vi alla trötta.

Sen har dagen rullat på i samma tema, familjen har gjort allt tillsammans.

Vi körde en tur med bilen för vi skulle köra förbi ett hus som är tillsalu och vi var lite nyfikna på hur det låg.
Jag blev som vanligt besviken.

Ibland (ofta) undrar jag vad mäklare tänkte när de fottar ett hus, jo jag förstår att bilderna ska locka dit folk men tror de inte man märker när man kommer dit att det inte riktigt ser ut som det framställs på bilderna.

På tal om mäklare så hatar jag när de lägger ut "detalj bilder" vem fan bryr sig!!
Jag skiter vi i en jävla blomma det är inte sånt som får mig att vilja köpa ett hus.

Som sagt så blev vi besvikna, maken hade också fått en annan bild av huset när man såg det på nätet, jämfört hur det såg ut i verkligheten.
Samtidigt var det bra att vi såg det, för annars hade jag gått och drömt om det huset och tänkt att så skulle jag vilja bo.
Men nu kan jag i stället tänka att vi bor bra där vi bor.

I alla fall sen bar det iväg för lite stor handling, blev stoppad i avstämningen i självskanningen, konstigt att det alltid kommer när man har handlat som mest.

En mysig dag har vi haft hela familjen, vi fick ha det i dag eftersom jag jobbar hela helgen så man måste passa på.
Men nu lider den mot sitt slut, barnen ska snart nattas och sen blir det soffmys för mig och maken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar