MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 5 mars 2012

Hårda tag, del 3!

Jaha, då var det natten mellan söndag-måndag.

Hon somnade som vanligt vid 19,30-20,00.
Vaknade vid 23,20 och ville sova hos mig, blev så klart arg när hon inte fick det, men somnade om efter 5 minuter, jag tror jag bara fick gå dit tre gånger och lägga henne innan hon gav upp.

Sen vaknade hon igen vid 03,20 och då ville hon ha välling, jag förklarade som de andra nätterna att vi äter inte på natten och att vi sover i egen säng.

Till och med den stora vaknade och sa tröstande vi ska sova i våra egna sängar, det går bra.

Även nu tog det tre läggningar och 5 minuter sen somnade hon om.

Det går verkligen på rätt håll.

Det är skönt att ha sovrummet tillbaka, inga barn sover där inne längre, där är det bara vuxna.

Alla verkar sova bättre.

Den lilla är inte så lättväckt heller längre, man kan gå på toa utan att vara livrädd att hon ska vakna.

Ja vi får väl se hur det går i fortsättningen.

Nästa projekt när detta har fått landa är mjölk provokation....... kan också bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar