MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 13 mars 2012

VAB!

Jaha, då blir det att vaba i morgon igen.

Den stora dottern vaknade i natt vid 23,30 och var jätte ledsen, hon hade en förfärlig huvudvärk.
Aj, Aj AJ mitt huvud skrek hon och tog sig för pannan.
När jag tog på henne så kände jag att hon var helt kokhet.

Sen kräktes hon, då tänkte jag att jaha då är det maginfluensa igen, upp med henne, in i duschen, städa upp kräket och ta bort de smutsiga sängkläderna, de fick läggas i blöd orkade inte ta tag i det så sent på kvällen.

Tog tempen på henne och hon hade 39,3.

Sen bäddade jag på golvet hos oss så fick hon ligga där, fram med spannen fall i fall hon skulle kräkas mer.

Men det blev inte mer, febern har dock fortsatt.

Ringde BVC på förmiddagen var mest orolig över huvudvärken men de sa att det är någon form av influensa som går.

Men i kväll är hon piggare och feber fri, men jag ska vara hemma och vaba i morgon, det är den enda dagen jag jobbar denna veckan förutom helgen.

Hoppas hon inte får mer feber vi har tänkt att åka till badhuset på torsdag förmiddag med några goda vänner så vi hoppas det blir av.

Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar