MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 23 mars 2012

Hes!

Jo, jag är kvar!
Har bara jobbat mycket den sista tiden och då räcker inte hjärnan till att skriva också.
Kan ibland komma på mig själv att tänka, jag borde blogga.
Jaha, vad har jag gjort som jag kan blogga om?
Nä jag har ju bara jobbat och det skriver jag inte om sen hinner jag inte så mycket mer så då har jag inget att skiva.

I tisdags var det i alla fall årsstämma på förskolan/skolan.
Och helt plötsligt blev man invald i Valberedningen!
Haha!
Jag tänkte för mig själv, vänta nu, hur gick detta till?
Jaja, det ska nog gå bra.

I går var jag på en liten hudvårdskonsultation hos en god vän, skönt att pyssla om sig själv lite.
Hon som hade partyt var gravid i v 19 och jag kan säga att det sved i hjärtat och tårarna var på väg, det blev väldigt jobbigt där ett tag.
Men som tur är så lyckades jag samla mig och började inte gråta.

De flesta dagar går det ju bra men det är när jag ser någon som är gravid eller precis har fått barn som det gör extra ont!!

Men samtidigt så är det ju inte så länge sen vi förlorade vår lilla bebis.

Men nu har vi kommit så långt att livet rullar vidare och vi ska även få ett brev hem när begravningen är gjord, det ska bli skönt, känns lite som om det är det som är kvar för att få ett riktigt avslut.
Så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan det blir gjort.

Just nu sitter jag här hemma och är sjuk.
Har en förskräcklig hosta och är hes, det är mest hesheten som är problemet.
Det är ju lite svårt att jobba när man inte kan prat.
I alla fall i mitt jobb, det är lite svårt att sköta sitt arbete när man inte kan prata med patienterna.
Hoppas rösten kommer tillbaka snart.

Nu väntar jag på att solen ska komma fram igenom den tjocka dimman så ska jag handla lite.
Undra vad man ska ha till middag i kväll, alltid detta problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar