MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 27 juni 2012

23 Juni!

Ja, den 23:e Juni har passerat och det var dagan D.
Dagen då vår lilla lilla bebis skulle ha kommit,.

Ja, jag vet ju att det ofta inte blir på dagen men där omkring.
Så den skulle troligen varit här nu.

Saknaden är enorm!

Det är konstigt när man tänker på det.

Vi var i Danmark just den dagen och min vän sa till mig att sist vi var i Danmark så hade vi precis fått reda på att den inte levde mer.
Nu var vi där igen och då skulle den ha fötts.
Konstigt!
Du lilla lilla knyte du fattas mig!!


En liten ängel 
Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade mitt hjärta inte slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och jag älskar er så

1 kommentar: