MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 8 juni 2012

Du gamla, du fria!

JA i onsdags var det ju vår nationaldag.
GRATTIS Sverige!

Vi spenderade dagen först hos svärföräldrarna i Falkenberg.
Maken hjälpte dem att såga ner några trä de inte ville ha, jag och barnen njöt av solen så länge.
Sen blev vi bjudna på grillat, gott var det.
Jag tror inte vi har grillat kött ännu i år, lite korv till barnen har det blivit men inget annat.

Sen behövde hans syster också hjälp att såga ner något träd så vi åkte dit efter maten allihop.
Där bjöds det på kaffe och glass.
Gott gotti gott gott.

Vid halv sju brast det för den äldsta dottern så hade hon stimmat och busat med farfar hela dagen så hon var helt slut.
Då grät hon och sa jag är TRÖTT, kan vi åka HEM!!!

Så det fick vi göra, men hon höll sig vaken hela vägen hem, konstigt att de orkar det när de är så trötta, men har det bestämt sig för något så har de.

Den lilla somnade dock i bilen, men väl hemma var det bara att lyfta ur dem in i badrummet på med pyjamas och borsta tänderna medan maken gjorde välling och sen upp i säng.
De somnade direkt och klockan hade inte ens blivit åtta , det var läge sen de låg båda innan kl 20.

Men en hel dag med bus och stoj med farfar i solen kan få vilken hjälte som helst att vara trött.

De sov så jag fick väcka dem när det var tid för dagis i går morse.
De fick ändå lite sovmorgon till strax innan sju för jag skulle på utbildning med jobbet.

Så de behövde nog sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar