MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 12 juni 2012

Sommaren är kort.......

Sommaren är kort, det mesta regnar bort!
Det är verkligen något som stämmer på detta vädret vi har nu.

Var tog värmen och solen vägen?
Ja, inte är den i halland i alla fall.

I går hade vi 13 grader och regn.
BBBBBBRRRRRR!!!!

Regnet kan stanna om det är tvunget men lite värme hade inte skadat.
Alla nya sommarkläder man köpt som man inte kunnat använda för det är för kallt.
Man går ju fortfarande i långa jeans, långärmat och jacka.

Tycker synd om alla som tar och tagit student och examen.

I dag skulle det bli 16 grader, bättre än 14 i alla fall, så jag satsar på trekvart byxor i dag.
Kör även kortärmat.

Ska iväg och fira brors dottern, den äldsta av dem slutar 9:an dag så det blir lite fika.

Våga vägra vinterkläder.

Vi får väl se om jag får sota senare om jag fryser för mycket.

Bara solen kommer fram bakom molnen så brukar det ordna sig.

Vad har ni för väder?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar