MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 28 juni 2012

Mysig mus kväll!

I kväll har jag varit ute och ätit med några arbetskolleger.
Vi som bor i och runt Laholm.

Mycket trevligt var det.
Det är ju alltid trevligt att få komma iväg och äta ute i lugn och ro i och för sig.
Att äta utan att någon skriker på en hela tiden.

Bara kunna njuta av maten i lugn och ro är aldrig fel.

En trevlig kväll som kan göras om snart, skönt när det är nära också för en gångs skull.
Slippa köra så långt.
Hade först tänkt cykla men jag är förkyld och har en förfärlig hosta så jag tyckte det var lite onödigt.

När jag kom hem berättade jag för maken att vår nya inneboende musen hade varit framme igen.
Så katterna har tydligen inte luktar sig till den ännu.
Så nu får katterna vara inne i natt, vi har även laddat två musfälllor med ost.
Så nu hoppas vi att vi får napp i natt.

Jag tycker det är äcklig när jag vet att den är här någonstans men att man inte får tag på den.

Tänk om man skulle vakna en natt av att den är i sängen!!!
Blä!!!
Hemska tanke.
Ja, vi får väl se hur det går.

God natt på er alla och sov gott!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar