MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 30 juni 2012

mus j***l!, h

Musen som har huserat i huset fick vi i fällan.
Stor och tjock var han.
Då tänkte man att det var skönt, nu är han fast så då händer det inte mer.

Inte det??

När inte förrän i går, jag och den stora tjejen skulle krypa upp i soffan och titta på film och mysa medans den lilla låg ute och sov.
Jag skulle rätta till kuddarna och tänkte för mig själv.
Vad konstiga kuddarna ser ut hur har de blivit så slitna där.

Då såg jag det.

Mus JÄ**EN har tuggat ittu nästan alla kuddarna och till och med gett sig på klädseln i soffan!!!
Mysigt!!!

Fy fan, så äckligt!!

Det värsta är att pengarna jag ville använt till ett nytt trädäck på framsidan nu kommer att få användas till en ny soffa.
Inget som vi hade tänkt köpa just nu, den vi har är inte särskilt gammal och den hade vi tänkt ha tills barnen växt upp och slutat kladda i soffan.
Jag skulle tvättat allt tyg på den nu i sommar när det blev varmt så hade den hållt minst 5 år till.

Men nu blir det inte så.

Vi kan ju inte ha en soffa som är helt musäten, detta huset är sunkigt som det är redan då behöver man ju inte ha en sönder biten soffa också.

Nu gäller det bara att hitta en soffa som passar.

Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar