MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 15 juli 2010

Äntligen sommar!

Sommaren har äntligen kommit och det är med besked.
I söndags mätte temperaturen +35 grader.
Aldrig kommer den med måtta.
Antingen ös regnar det i flera veckor eller så är det så varmt att man knappt orkar röra sig.
Vi har sovrum på ovan våningen, där har vi plåttak med mycket lite isolering så där blir som en bastu.
Runt +29 grader.
Det blir väldigt svårt att sova för oss alla.

Lilla tjejen fick ju svamp i munnen och magen och blev penslad i munnen med Mycostatin.
Men på förra besöket på BVC sa sköterskan där att hon ska dricka 1 ml 4 ggr om dagen.
Så det gjorde hon, men det var nog lite för starkt för hennes lilla mage, för hon började skrika och hon skrek, varje vaken stund, dygnet runt och vaknade även med ett gallskrik.

Stackaren.

Höll på från onsdag till måndag då jag slutade ge henne för jag misstänkte att det var den som var orsaken.
Men hon slutade inte.

I torsdags kontaktade jag BVC igen och de tyckte jag skulle ringa VC,
Så det gjorde jag och fick en tid på eftermiddagen.
Men han hittade inget fel på henne, så det blev diagnosen kolik.
Men nu har hon mått bättre sedan i lördags hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar