MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 27 juli 2010

Svårt beslut!

Ja nu är det svårt.

Har blivit lovad en ögonlaser operation av min make och det var tänkt att den skulle göras i September. (Måste ha gått 3 månader efter man fått barn och slutat amma)

Men nu är det så att jag behöver en ny bil.
Den rullar det är inte det men:
* Fläkten går inte att ändra så det sprutar luft på mig.
* Jag har ingen AC.
* Fönstret på passagerar sidan där har el hissen lagt av så jag kan inte hissa ner fönstret.
Så det är lite varmt med två barn i bilen.

Visst jag skulle kunna köra makens bil som har AC men då får jag inte plats med vagnen och jag kan inte få in barnstolen till lillan själv så det går inte.

Nä det behövs en ny bil, en kombi.

Men då kommer problemet, köper vi ny bil så får jag vänta med min ögonoperation.
Jag vet att jag behöver en bil först men det blir så jobbigt när man trott att man ska få det gjort.
Ja alltså det är ju inte så att det aldrig kommer att bli gjort utan jag får vänta ett par månader till.

Så nu är frågan:
Ny bil? Laser op? Ny bil? Laser op? Ny bil? Laser op???????????????????????????????

Hm ja den som lever får se.
Uppföljning kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar