MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 15 juli 2010

Sol och bad!

Ja är det så varmt som det är nu finns det inget annat att göra än att åka till stranden.
Så både lördag och söndag, packade vi bilen full med saker och begav oss.
Vi styrde skutan mot Mellbystrand där är så smidigt för man får köra med bilen ända ner på stranden.
Väldigt bra när man har barn.
Plus att man får skugga av bilen till vagnen så lilltjejen slipper ligga i solen.
Först skulle den stora inte bada men när hon väl kom i så fick vi nästan inte upp henne fast tänderna skakade av köld.
Huvudsaken är att hon hade kul i alla fall.

Jag har planerat ett par veckor en överraskning åt maken.
Jag har fixat barnvakt så vi ska ut och äta med goda vänner.

Så i går var det tid.
När maken kom hem fick jag berätta för honom annars visste jag inte hur jag skulle få honom att raka sig.
Han blev väldigt glad, tur det.

Halv sex kom våra vänner och vi begav oss till Harrys.
Det var underbart att få komma hemifrån lite, slippa laga mat och att kunna äta i lugn och ro.
Man hade behövt göra det oftare.
Men detta kan vi leva på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar