MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 26 juli 2010

Mina röda tofflor!

I Lördags var vi hemma hos mamma och pappa i Ljungbyhed.
Hela familjen packades in i bilen.

Vi fikade där sen bar det i väg till Röstånga markand, där har man inte varit på sådär 15 år.
Hur kul som helst att bara gå och titta på allt folk.

Där var hur mycket folk som helst och där kom vi med syskonvagnen.
Haha!

Ursäkta här kommer vi!
Mamma körde vagnen nätt och försiktigt och slingrade sig smidigt förbi allt folket.
Men sen gick det brant uppför och då fick maken köra.
Han var inte lika försiktig, utan när någon var ivägen vrålade han högt och tydligt.
-URSÄKTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och bara gick på, haha!

Tänk så mycket roligt folk det kryper fram när det är marknad.
Om jag handlade?
Ja jag köpte ett par jättefina RÖDA LACK TOFFLOR!!!!!!
Hur snygga som helst.
Lite marknadsgodis slank också ner.

Efter marknaden blev vi bjudna på middag hemma hos mamma och pappa.
Gott var det, skönt att slippa laga mat själv.

När vi körde hem så somnade dottern 18,30 så när vi var hemma så bäddade vi ner henne, tänkte det blir nog bra hon vaknar väl tidigt i morgon men det får jag väl ta.
Tidigt blev det 02,30!!!!!!
Då kom hon och ville inte sova mer, hon ville titta på Emil, försökte med allt.
Att pappa skulle följa med henne och sova men det gick inte.
Det slutade med att jag låg i vår säng med lillan uppe på mig och den stora bredvid och att mannen som skulle upp och jobba låg i den storas säng.
Hon somnade igen 04,30, underbart.
Inte farligt trött när den lilla vaknade sen kl 06.

I går var vi hos svärfar med fru, äldsta styvbrodern med familj var hemma från stockholm.
Trevligt, mycket och god mat.

I dag har vi varit en tur i Ljungbyhed igen.
Lekt lekt och lekt har vi gjort, det gäller att roa den stora allt vad det går så hon är så trött på kvällen att hon somnar gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar