MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 15 juli 2010

Vad ska man göra när det regnar?

I dag har det regnat det var ju skönt i och för sig men det var ju så länge sen att jag började fundera på vad man skulle göra med dottern.

På förmiddagen gick vi ut mellan skurarna och gungade och gungade och gungade.
Ja alltså det var ju inte jag som gungade utan dottern.
Jag puttade och puttade och puttade.
Lilla Thea sov så gott i sin bärsele som tur var.

Men sen kom regnet och vi fick gå in.





Då ville hon titta på film, här hemma är det populärt med Teletubbis!
Tubbikräm, tubbikräm, tubbikräm!!!!!
Man tror man håller på att bli tokig när man kommer på sig själv sjunga om tubbikräm och dansa bom bom dansen, haha!

Men i dag var det tema Emil, det går ju att titta på även för oss, men efter tre runder är den inte så rolig längre.
Jag tyckte inte hon kunde sitta där hela dagen så jag föreslog att vi skulle leka med lera.


Det var populärt jag tyckte nog det var roligast vilket syns på bilderna här intill.
Dottern gav upp när jag sa att hon inte fick äta köttbullarna som hon hade gjort så då fick jag leka själv.
Haha!

Ibland är det tur man roar sig lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar