MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 12 augusti 2010

Beslutet är fattat

Nu är beslutet fattat och bilen är såld.

Satte ut en annons i går och det tog inte 2 minuter sen började telefonen ringa.
Vi sålde till den första som ringde.
Men senare på kvällen fick vi ta bort annonsen för det ringde i ett.

Mannen som köpte bilen har i dag kört 38 mil!!!!!! enkel resa för att köpa min skruttiga bil, då är man lite desperat.
Han skulle varit här vid lunch men han ringde först vid 10 och sa att de var lite sena för det var längre än vad han trodde.
Sen ringde han igen vid 13,30 och meddelade att bilen de körde hade gått sönder så de fick stanna och laga den så de skulle inte vara här förrän vid 17.

Så nu är maken på väg och ska möta honom på Eurostop.

Nu är ju problemet att jag får köra med makens bil så får han cykla till jobb, det går ju men jag får inte in vagnen i bagaget!
Lite jobbigt så det får ju inte dröja för länge innan vi skaffar något annat.

Min ögonoperation får också vänta tills vi har sparat ihop lite mer pengar.

Men men jag ska vara glad jag kommer ju få en ny bil med AC och rutor som går att hissa ner.
Jippi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar