MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 18 augusti 2010

Vems är detta barnet?

Ja här sitter man och kan inte ta sig någonstans.

Maken fick ta bilen i dag för han började jobba kl 05!!!!!!!!!!
Kan ju inte begära att han ska ge sig iväg på cykel mitt i natten.

Ja vi har ju köpt en ny bil, men den har inte kommit ännu, vi hoppas den kommer i veckan.
Man blir ju lite handikappad utan bil.

Var påväg och skulle fota barnen för tidningen i går, men jag tänkte att det är bäst att ringa dit först och kolla och tur var det för där var semester stängt.
Hade varit fint om man först bråkat med barnen för att få på kläder och sen kört in, lastat av barnen och sprungit i ösregnet för att komma fram och se att där var stängt.
Då hade man inte blivit så glad.

Hade först tänkt att jag skulle fota dem i Laholm men har ringt den fotografen flera gånger och lämnat tre meddelande men han ringer inte tillbaka så då får det vara.

Jag har börjat undra om någon tagit mitt barn och bytt ut henne mot någon annan.
Detta barn jag fått nu i utbyte bara sover och de korta stunder hon är vaken så bara ligger hon för sig själv och jollrar.
Konstigt!
Men de som tog mitt barn ångrar sig nog.

Nä kryss i taket och ta i trä, jag hoppas det inte är tillfälligt utan att hon mår bättre nu och det är därför hon är mer nöjd.
Är inne på tredje dagen så vi får väl se hur det går.

Håll tummarna för att det håller sig!

1 kommentar: