MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 20 augusti 2010

Telefonsamtalet fortsätter!

Spänningen är olidlig!

Maken ringde upp kriminalinspektören i går eftermiddag.
Han fick lämna ett signalement på mannen som köpte bilen.

Det var som så att mannen som köpte bilen sa att han skulle köpa den till sin son så det är inte han som står som köpare på kvittot utan det är den så kallade sonen.

Kriminalinspektören berättar att mannen som står som ägare på bilen nu, misstänks för att köpa billiga bilar, reparera dem och sen sälja dem vidare.
Detta gör han mycket utan att betala skatt.
Man får tydligen bara köpa och sälja 6 st bilar om året.
Köper och säljer man fler måste man registrera sig som företagare och betala skatt.
Men det gör inte denna mannen.

Han som maken mötte är tydligen en av sändebuden.
För han brukar inte komma själv utan det är alltid någon annan.
Vi får väl se vad som händer nu, men nu har de haft ett förhör med både mig och maken.
Hoppas de sätter fast den jävlen.

1 kommentar:

  1. Vilken rackare som inte betalar skatt!! Hahaha, tur att det inte var nagot varre :)

    SvaraRadera