MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 16 augusti 2010

Lämnade man och barn!

I lördags fick jag ett ryck när klockan var 15.

Jag blev otroligt sugen på att åka på Roxette, in på nätet där jag såg att de släppte biljetter på plats kl 16.

Maken sa åk!

Så jag körde in och fick tag på en biljett.

Hem och åt och sen iväg igen.
Regnet det öste ner men vad gjorde det.
2 st förband spelade vad det nu var för vits med det, en lång jävla väntan för oss.
Men äntligen kl 21.
2 timmar efter konsert start kom de.
Per och Marie!
Marie var verkligen tärd av sin sjukdom. Nästan lite hemskt att se.
Efter ca 2 timmars konsert kom Gyllene tider och körde 3 låter.
Verkligen jätte kul.
Här hemma hade allt gått bra och bada barnen sov gott när jag kom hem.
Otroligt skönt att komma hemifrån.

2 kommentarer:

  1. synd att jag inte visste det, jag ville oxå se dem. Men ville inte åka själv så det fick bli hela familjen utanför.
    Kram Johanna

    SvaraRadera