MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 26 augusti 2010

Hatar telefonförsäljare!!!!

Stackars dessa jävlar som jobbar med telefonförsäljning.
Jag hade hellre gått arbetslös än att jobba som det.

Det är ju inte så att de ringer vid normal tid, utan gärna runt åtta och ännu hellre en fredag kväll 20,30.
Vafan är det?

Och detta att de inte kan höra när man svarar.
RIIING!!!!!!!!!!!
-Ja det är Veronica
Tyst, klick
-Ja hej jag heter bla bla bla och ringer från bla bla bla jag söker Veronica.
Hallå idiot jävel det var ju jag som svarade!

Maken vägrar att svara på dessa nr men det är ju inte som om de slutar ringa nä vi ringer och ringer och ringer tills någon svarar.

I kväll när jag försökte natta min trotsiga tvååring samtidigt som den lilla skrek för hon var hungrig. Hade precis fått henne att lugna sig och lägga sig ner. Då ringer telefonen.
Dottern studsar upp ur sängen och skriker förtjust, fonen ringer!!!!!!!!!!!!
Mmmm mamma hör det men vi ska inte svara.

Tio minuter samma visa.
Va är ni dumma i huvudet svarar vi inte så svarar vi inte tio minuter senare heller!
Jag har nummerpresentatör så jag kunde se när jag kom ner från nattningen att det var samma säljare.

Äntligen fick jag dottern i säng då ringer idioten igen.
Nu svarade jag.
-HHHAAALLLÅÅÅÅÅ!!!!!
Tyst, klick
-Hej jag heter bla bla bla och ringer från Teknikens värld, jag söker Carl.
-Han jobbar.
-Vet du när vi kan nå honom.
-Nä det vet jag inte och ni behöver inte ringa igen för han är inte intresserad.
Då är de genast inte lika trevliga längre utan svarar surt.
-Jasså det tror du att han inte är.
-Ja
-Ja hälsa Carl då
Klick

Idiot

Sen tog det tio minuter sen ringde det en annan jävla säljare och sökte mig.
Har ni någon jävla raid i kväll eller?????????

Fan vill jag ha något så kan jag väl ta reda på det själv.

Det bästa är ändå när de säger jag hoppas inte jag stör.
Det gör du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jag vet vad ni tänker att man kan anmäla sig till NIX, men det hjälper inte om man någon gång varit kund hos dem får de ringa.
Och bara Bonniers har ju typ 300 olika tidningar och böcker så man slipper de aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar