MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 19 oktober 2011

Det går på rätt håll!

Ja här går det på rätt håll.
Barnen är fortfarande lite snoriga och hostar om nätterna men de är oförskämt pigga.
Så i morgon blir det dagis och jobb!

Det är inte lätt att roa de små liven när det är regn och blåst ute och man inte kan åka och leka med någon för man vill ju inte smitta ner fler.

Men i morgon är det tid, får se hur trötta de är när jag hämtar dem.

Vi har eller rättare sagt hade en inspelningsbar boxer som har havererat, fy vad man vänjer sig vid saker snabbt, man blir ju helt handikappad utan den.

Vi kan fortfarande titta på det som är inspelat men kan inte titta på TV.

Vi fick snällt leta upp den gamla boxern vi hade, det gick ju bra man klarar ju sig ett tag utan att spela in.
Men sen kom vi på varför vi bytade ut  den, den hänger sig efter ett tag och då går den inte att starta om på typ ett dygn.

Tur för dottern att vi har lite filmer nu när hon inte kan titta på bolibompa.

Men vi har beställt en ny, den skulle kommit i går så vi hoppas den kommer i kväll, för i dag är det onsdag och det betyder TV kväll.

Jag orkar ju inte vara uppe till 23 om jag ska upp strax efter 05 och jobba i morgon bitti.

Ja ja man överlever men det hade varit skönt om den kom.

Ha det skönt i höst vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar